Аналітична група “Левіафан” та Policy&Politics Platform ініціюють дискусію щодо політичної реклами

8 лютого пройшов брифінг з експертами Policy&Politics Platform, Український центр стратегічних рішень та Аналітичної групи «Левіафан»

 Були присутніми:

– Максим Карижский засновник «Український центр стратегічних рішень;

– Микола Мельник засновник «Аналітичної групи Левіафан»;

– Сергій Назаренко експерт з правових питань в Аналітичній групі  «Левіафан»;

Експерти Policy&Politics Platform розробили законопроект  «Про внесення змін до Законів України, що до політичної реклами». Законопроект порушує питання про відповідність виборчої системи вимогам сьогодення. Проектом Закону пропонується заборонити політичну рекламу в теле- радіоефірах та у друкованих засобах масової інформації та зовнішній рекламі. Щоб надати можливість представникам громадського сектору вільно бути обраними на будь-яку громадську посаду.

Максим Карижский з цього приводу прокоментував: «Кандидат на любой избирательный пост не может появлятся на одном телеканале в прайм-тайм более чем раз в месяц и смысл нашего предложения заключается не в том чтобы депутаты находились постоянно в округах а и в том чтобы руководители политических партий перестали брать на себя обязательства перед теми кто их спонсирует и пускает на телеканалы».

Микола Мельник зазначив: «Вже давно мусолиться тем а щодо закритості політичного ринку для пересічного українця, адже на сьогоднішній день пересічна людина без фінансового і недійного ресурсу не має змогу попасти навіть в району раду не кажучи навіть про Верховну Раду України. Основні положення цього законопроекту зводяться до того, що ми пропонуємо заборонити будь-яку політичну рекламу на телебаченні радіо та в друкованих засобах масової інформації для того, щоб народні обранці нарешті «пішли в народ».

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *