Аналіз законопроектів 4.12: Про охорону інформації з обмеженим доступом та про джерела фінансування дорожнього господарства

de311d317b2e314fe165bcc54c7f8617_1451228533_extra_large04 грудня у Верховній Раді України було зареєстровано 6 законопроектів та 3 проекти постанови. Вашій увазі представлені найголовніші з них.

Президент України вніс Проект Закону про ратифікацію Угоди між Україною та Португальською Республікою про взаємну охорону інформації з обмеженим доступом, реєстр. №0172.

Запропонована до ратифікації Угода між Україною та Португальською Республікою про взаємну охорону інформації з обмеженим доступом, що підписана 22 травня 2017 року в м. Києві (далі – Угода), встановлює правові засади для захисту інформації з обмеженим доступом, обмін якою може здійснюватися між двома державами у ході співробітництва.

Зокрема, Угодою визначаються відповідна термінологія, порядок взаємного обміну і поводження з інформацією з обмеженим доступом, вирішення спорів, еквівалентність національних грифів обмеження доступу до інформації, компетентні органи сторін, відповідальні за реалізацію положень Угоди, процедурні та контрольні питання тощо.

Необхідність ратифікації цієї Угоди випливає з вимог статті 9 Закону України «Про міжнародні договори України», а також статті 32 Закону України «Про державну таємницю», згідно з якою секретна інформація та матеріальні носії такої інформації можуть бути передані іноземній державі чи міжнародній організації лише на підставі міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.

Народний депутат Білоцерковець Д.О., вніс до парламенту Проект Закону про внесення змін до Закону України “Про джерела фінансування дорожнього господарства України”, реєстр. №7353. Законопроектом пропонується внести зміни до статті 3 Закону України «Про джерела фінансування дорожнього господарства України», якими врегулювати надання субвенції на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання вулиць і доріг комунальної власності міста Києва в розмірі, визначеному абзацом 4 частини четвертої статті 242 Бюджетного кодексу України.

Вказаний законопроект це той рідкий випадок, коли народний обранець розуміється на питанні про яке пише. Пан Білоцеровець працював в КМДА, і як ні хто розуміє наявність правової прогалини в регулюванні повноважень КМДА. Зазначений законопроект саме виправляє цю прогалину.

Сергій Назаренко, експерт Аналітичної групи “Левіафан” 

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *